- Tytuł pełny:
- Interactions between service customers : managing on-site, customer-to-customer, interactions for service advantage / Richard Nicholls
- Autorzy:
- Nicholls, Richard Floyd
- Współtwórcy:
- Akademia Ekonomiczna (Poznań). Wydawnictwo. Wydawca
- Wydawca:
- Poznań : The Poznań University of Economics Publishing House
- Rok wydania:
- 2005
- Seria:
- Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 1642-3119 ; 21
- Zawartość serii:
- Prace Habilitacyjne - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu 1642-3119 21
- Opis fizyczny:
- XVII, [1], 272, [1] s. : rys., wykr. ; 24 cm
- ISBN:
- 8374171162
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 255-[273]
- Temat:
- Postawy konsumentów - badania.
Preferencje konsumenta - badania.
Konsumenci - zadowolenie - badania.
Marketing - zarządzanie.
Usługi - zarządzanie. - Książka