- Tytuł pełny:
- Wizualizacja wyników badań marketingowych : podejścia, metody i zastosowania / red. nauk. Marek Walesiak
- Współtwórcy:
- Walesiak, Marek (1957- ). Redaktor
Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
- Rok wydania:
- 2009
- Seria:
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 1899-3192 nr 86
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 1899-3192 nr 86 (2009)
- Opis fizyczny:
- 250 s. : il. kolor. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788376950488
- Uwagi:
- Materiały z XIII Warsztatów Metodologicznych (II Seminarium im. Profesora Stefana Mynarskiego), zorg. w Szklarskiej Porębie w dn. 14-15 maja 2009 r
Bibliogr. przy art
Streszcz. ang. przy art. ; spis treści również ang - Temat:
- Badania marketingowe - metodologia - konferencje.
Wizualizacja - konferencje.
Systemy obrazowania - konferencje.
Przetwarzanie obrazów - konferencje. - Książka