Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Aida Media : teoria i praktyka reklamy

Tytuł pełny:
Aida Media : teoria i praktyka reklamy
Wariant tytułu:
Aida Media
Wydawca:
Wrocław : Agencja Reklamy Aida
Rok wydania:
1994-1999
Opis fizyczny:
29 cm
ISSN:
1231-3289
Częstotliwość i numeracja:
Mies
1994, Nr 1 (styczeń)-1999, nr 10
Temat:
Reklama - czasopisma.
Gatunek / Forma:
Prasa specjalistyczna - Polska - 1970-2000.
Czasopismo
propozycja biblioteki
LDR 01422cas#a2200313#i#4500
001 0042100147914
003 KAT U, KAT 001
005 20181203060154.1
008 951222d19941999pl#mr|p|#||##|0###|0pol#c
022 %a 1231-3289
035 %a ee95402013
035 %a (NUKAT)vtls000022068
040 %a WR U/EG %c WR U/EG %d WR U/JŁ %d GD U/MR %d POZN 004/ECZ %d KR 93/BJs
222 0 %a Aida Media
245 0 0 %a Aida Media : %b teoria i praktyka reklamy.
260 # %a Wrocław : %b Agencja Reklamy Aida, %c 1994-1999.
300 %c 29 cm.
310 %a Mies.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
362 0 %a 1994, Nr 1 (styczeń)-1999, nr 10.
650 # %a Reklama %v czasopisma.
655 # %a Prasa specjalistyczna %z Polska %y 1970-2000.
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042100147914 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz