- Tytuł pełny:
- Marketing : problemy teorii i praktyki marketingu / [Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu]
- Wariant tytułu:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Marketing
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Marketing - Autorzy:
- Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław)
Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław) - Współtwórcy:
- Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca
- Wydawca:
- Wrocław : Wydawnictwo AE
- Rok wydania:
- 2004-2008
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 0324-8445
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Zawartość serii:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 0324-8445
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 1899-3192 - Opis fizyczny:
- 24 cm
- ISSN:
- 1732-0720
- Uwagi:
- W zbiorze ogólnym Prac Naukowych zeszyt oznaczony jako nr 1029
Streszcz. ang
Od 2008 / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Częstotliwość i numeracja:
- Niereg
1-4 - Temat:
- Marketing - czasopisma.
- Czasopismo