- Tytuł pełny:
- Zmiany w otoczeniu marketingowym podmiotów rynku w Polsce : materiały na konferencję naukową zorganizowaną przez Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 1999 / red. nauk. Władysława Muszyńska
- Współtwórcy:
- Muszyńska, Władysława. Redaktor
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej
- Rok wydania:
- 1999
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Materiały Konferencyjne
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 0324-8445 nr 844
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Materiały Konferencyjne - Opis fizyczny:
- 135 s. : il. ; 24 cm
- Uwagi:
- W serii gł.: ISSN 0324-8445 ; nr 844
U góry okł.: Firma, marketing, rynek - Temat:
- Marketing - konferencje.
Polska - sytuacja gospodarcza - 1989- - konferencje. - Książka