- Tytuł pełny:
- CRM jako narzędzie zarządzania relacjami z klientem na rynku usług / Ewa Frąckiewicz, Edyta Rudawska
- Autorzy:
- Frąckiewicz, Ewa (organizacja i zarządzanie)
Rudawska, Edyta - Współtwórcy:
- Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
- Wydawca:
- Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Rok wydania:
- 2005
- Seria:
- Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, 0860-2751 ; t. (655) 581
- Zawartość serii:
- Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński 0860-2751 t. 581
- Opis fizyczny:
- 132 s. : il., rys., wykr. ; 24 cm
- ISBN:
- 8372414823
- Uwagi:
- Na s. tyt. także t. 655 oznaczający nr kolejny serii Rozprawy i Studia do nr 74 wydawanej przez WSP w Szczecinie
Bibliogr. s. 123-126
Streszcz. ang - Temat:
- Relacje z klientami - zarządzanie.
Usługi - zarządzanie. - Książka