Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

CRM jako narzędzie zarządzania relacjami z klientem na rynku usług

Tytuł pełny:
CRM jako narzędzie zarządzania relacjami z klientem na rynku usług / Ewa Frąckiewicz, Edyta Rudawska
Autorzy:
Frąckiewicz, Ewa (organizacja i zarządzanie)
Rudawska, Edyta
Współtwórcy:
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania:
2005
Seria:
Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, 0860-2751 ; t. (655) 581
Zawartość serii:
Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński 0860-2751 t. 581
Opis fizyczny:
132 s. : il., rys., wykr. ; 24 cm
ISBN:
8372414823
Uwagi:
Na s. tyt. także t. 655 oznaczający nr kolejny serii Rozprawy i Studia do nr 74 wydawanej przez WSP w Szczecinie
Bibliogr. s. 123-126
Streszcz. ang
Temat:
Relacje z klientami - zarządzanie.
Usługi - zarządzanie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01955cam#a2200397#i#4500
001 0042200331966
003 KAT U, KAT 001
005 20230412061304.2
008 051011s2005####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 8372414823
035 %a zz2005854723
035 %a (NUKAT)vtls000563442
040 %a KR 7/EG %c KR 7/EG %d KR 7/TS %d KR 7/CPs %d WA N/PBbj %d WA N/PBkrjs
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Frąckiewicz, Ewa %c (organizacja i zarządzanie).
245 1 0 %a CRM jako narzędzie zarządzania relacjami z klientem na rynku usług / %c Ewa Frąckiewicz, Edyta Rudawska.
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2005.
300 %a 132 s. : %b il., rys., wykr. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, %x 0860-2751 ; %v t. (655) 581
500 %a Na s. tyt. także t. 655 oznaczający nr kolejny serii Rozprawy i Studia do nr 74 wydawanej przez WSP w Szczecinie.
504 %a Bibliogr. s. 123-126.
546 %a Streszcz. ang.
650 # %a Relacje z klientami %x zarządzanie.
650 # %a Usługi %x zarządzanie.
700 1 # %a Rudawska, Edyta.
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński %x 0860-2751 %v t. 581
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042200331966 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-7241-482-3
982 %a 658.6/.8 %c FRĄCKIEWICZ, E %d CRM JAKO %z Organizacja i technika handlu. Towary. Usługi

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 6 - Nauki Stosowane - POZIOM 1
Sygnatura:
658.6/.8
FRĄCKIEWICZ, E
CRM JAKO
Nr inwentarza:
C 10731
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz