Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Model kształtowania lojalności konsumentów w stosunku do marki : na podstawie wybranych produktów konsumpcyjnych / Izabela Ostrowska



Tytuł pełny :
Model kształtowania lojalności konsumentów w stosunku do marki : na podstawie wybranych produktów konsumpcyjnych / Izabela Ostrowska
Autorzy :
Ostrowska, Izabela (ekonomia)
Współtwórcy :
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. pbl
Wydawca :
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania :
2010
Seria :
Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, 0860-2751 ; t. (862) 788
Zawartość serii :
Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński 0860-2751 t. 788
Opis fizyczny :
394 s. : il. kolor. ; 24 cm
ISBN :
9788372418111
Uwagi :
Streszcz. ang
Bibliogr. s. 369-386
Temat :
Lojalność wobec marki - badania - podręczniki.
Młodzież - badania - Polska.
Książka

LDR 01548cam#a2200301#i#4500
001 0042200355173
003 KAT U, KAT 001
005 20201111161536.3
008 110228s2010####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 9788372418111
035 %a xx001995835
040 %a OLSZT 003/HP %c OLSZT 003/HP %d OLSZT 003/JGs
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Ostrowska, Izabela %c (ekonomia).
245 1 0 %a Model kształtowania lojalności konsumentów w stosunku do marki : %b na podstawie wybranych produktów konsumpcyjnych / Izabela Ostrowska.
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2010.
300 %a 394 s. : %b il. kolor. ; %c 24 cm.
490 1 %a Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, %x 0860-2751 ; %v t. (862) 788
504 %a Bibliogr. s. 369-386.
546 %a Streszcz. ang.
650 # %a Lojalność wobec marki %x badania %v podręczniki.
650 # %a Młodzież %x badania %z Polska.
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński %x 0860-2751 %v t. 788
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042200355173 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7241-811-1
982 %a 365/366 %c OSTROWSKA, I. %d MODEL %z Konsumeryzm. Konsumenci. Potrzeby mieszkaniowe i ich zaspokajanie

Lokalizacja:
Położenie:
Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja :
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura :
11163
Nr inwentarza :
zMARK 11163
Położenie :
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja :
Czytelnia
Sygnatura :
8065
Nr inwentarza :
zROND 8065
Położenie :
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja :
Czytelnia
Sygnatura :
8859
Nr inwentarza :
zROND 8859

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie :
CINiBA
Lokalizacja :
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura :
365/366
OSTROWSKA, I.
MODEL
Nr inwentarza :
G 197004

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies