- Tytuł pełny:
- Zachowania konsumentów a marketing / [red. nauk. Ewa Kieżel]
- Współtwórcy:
- Kieżel, Ewa. Red.
Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane. Wydawca - Wydawca:
- Katowice : Wydaw. Uczelniane AE
- Rok wydania:
- 2001
- Seria:
- Studia Ekonomiczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego ; 17
- Zawartość serii:
- Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego 17
- Opis fizyczny:
- 246 s. : wykr. ; 25 cm
- ISBN:
- 8372461813
- Uwagi:
- Streszcz. ang. przy pracach
- Temat:
- Postawy konsumentów - badania - Polska.
Badania marketingowe.
Badania marketingowe - Polska. - Książka