Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Handel Wewnętrzny

Tytuł pełny:
Handel Wewnętrzny
Wariant tytułu:
Handel Wewnętrzny (Warszawa. 1955)
Autorzy:
Instytut Handlu Wewnętrznego (Warszawa)
Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji (Warszawa)
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Sekcja Handlu
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur (Warszawa)
Polski Instytut Ekonomiczny
Współtwórcy:
Instytut Handlu Wewnętrznego (Warszawa). Wydawca
Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji (Warszawa). Wydawca
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Sekcja Handlu. Wydawca
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur (Warszawa). Wydawca
Polskie Wydawnictwa Gospodarcze. Wydawca
Polski Instytut Ekonomiczny. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Polskie Wydawnictwa Gospodarcze
Rok wydania:
1955-2018
Opis fizyczny:
23 cm
ISSN:
0438-5403
Uwagi:
Od R. 23 (1977) podtytuł: pismo poświęcone teorii i praktyce handlu
Od R. 36 (1990) podtytuł: pismo poświęcone problemom przedsiebiorstwa i rynku
Od R. 41 (1995) podtytuł: marketing, rynek, przedsiębiorstwo
Od 2009, nr 1 podtytuł: pismo środowiska badaczy problemów rynku : rynek, przedsiębiorstwo, konsumpcja, marketing
Dostępne także w wersji elektronicznej
Od 2018 [?] tekst w języku polskim i angielskim, streszczenia angielskie, polskie i rosyjskie
Od R. 5 (1959) / Instytut Handlu Wewnętrznego
Od R. 5 (1959) / Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Sekcja Handlu
Od R. 37 (1991) / Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji
Od 2008 / Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Od R. 64, nr 1 (2018) / Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur Państwowy Instytut Badawczy
Od R. 64, nr 6 (2018) / Polski Instytut Ekonomiczny
Częstotliwość i numeracja:
Dwumiesięcznik
R. 1, nr 1 (styczeń/luty 1955)-R.64, nr 6, t, 2 (listopad/grudzień 2018) = nr 377
Temat:
Handel - Polska - czasopisma.
Przedsiębiorstwa - Polska - czasopisma.
Polska - handel zagraniczny - czasopisma.
Gatunek / Forma:
Prasa ekonomiczna - Polska - 1945-.
Czasopismo
propozycja biblioteki
LDR 03701cas#a2200601#i#4500
001 0191800892633
003 KAT U, KAT 001
005 20220829225351.0
008 950607d19552018pl#br#p|##|##|0###|0pol#c
022 %a 0438-5403
035 %a bb95102604
035 %a (NUKAT)vtls000037232
040 %a GD U/JR %b pol %e rda %c GD U/JR %d GD U/IK %d GD U/MR %d WR U/MK %d GD U/ENs %d WR U/ZM %d WR U/MKA %d SIEDL 001/EC %d SIEDL 001/JT %d TOR U/WS %d WA M/AR %d OLSZT 003/AO %d POZN U/HAs %d POZN 004/KM %d WA U/MBr
041 0 # %a pol %a eng %b eng %b pol %b rus
210 1 # %a Handel Wewn. %b (Warsz., 1955)
222 0 %a Handel Wewnętrzny %b (Warszawa. 1955)
245 0 0 %a Handel Wewnętrzny.
260 # %a Warszawa : %b Polskie Wydawnictwa Gospodarcze, %c 1955-2018.
300 %c 23 cm.
310 %a Dwumiesięcznik
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
362 0 %a R. 1, nr 1 (styczeń/luty 1955)-R.64, nr 6, t, 2 (listopad/grudzień 2018) = nr 377.
500 %a Od R. 23 (1977) podtytuł: pismo poświęcone teorii i praktyce handlu.
500 %a Od R. 36 (1990) podtytuł: pismo poświęcone problemom przedsiebiorstwa i rynku.
500 %a Od R. 41 (1995) podtytuł: marketing, rynek, przedsiębiorstwo.
500 %a Od 2009, nr 1 podtytuł: pismo środowiska badaczy problemów rynku : rynek, przedsiębiorstwo, konsumpcja, marketing.
530 %a Dostępne także w wersji elektronicznej.
546 %a Od 2018 [?] tekst w języku polskim i angielskim, streszczenia angielskie, polskie i rosyjskie.
550 %a Od R. 5 (1959) / Instytut Handlu Wewnętrznego.
550 %a Od R. 5 (1959) / Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Sekcja Handlu.
550 %a Od R. 37 (1991) / Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji.
550 %a Od 2008 / Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.
550 %a Od R. 64, nr 1 (2018) / Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur Państwowy Instytut Badawczy.
550 %a Od R. 64, nr 6 (2018) / Polski Instytut Ekonomiczny.
650 # %a Handel %z Polska %v czasopisma.
650 # %a Przedsiębiorstwa %z Polska %v czasopisma.
651 # %a Polska %x handel zagraniczny %v czasopisma.
655 # %a Prasa ekonomiczna %z Polska %y 1945-.
710 2 # %a Instytut Handlu Wewnętrznego (Warszawa). %e Instytucja sprawcza %e Wydawca %4 pbl
710 2 # %a Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji (Warszawa). %e Instytucja sprawcza %e Wydawca %4 pbl
710 2 # %a Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. %b Sekcja Handlu. %e Instytucja sprawcza %e Wydawca %4 pbl
710 2 # %a Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur (Warszawa). %e Instytucja sprawcza %e Wydawca %4 pbl
710 2 # %a Polskie Wydawnictwa Gospodarcze. %e Wydawca %4 pbl
710 2 # %a Polski Instytut Ekonomiczny. %e Instytucja sprawcza %e Wydawca %4 pbl
856 4 1 %3 2011- %u http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.cejsh-e66b11b3-0ec1-469e-8fd9-4b59c4743c82
856 4 1 %3 2011- %u https://www.infona.pl/resource/issn/04385403
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0191800892633 %9 LinkOPAC
982 %a 3(05) %c HANDEL WEWN. %z Nauki społeczne - wydawnictwa ciągłe, czasopisma

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz