Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing i Rynek

Tytuł pełny:
Marketing i Rynek / redaktor naczelny: Marcin Nowakowski
Wariant tytułu:
Marketing i Rynek
Współtwórcy:
Nowakowski, Marcin (ekonomia). Redaktor
Rutkowski, Ireneusz (1953- ). Redaktor
Karasiewicz, Grzegorz. Redaktor
Widelska, Urszula. Redaktor
Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania:
1994-
Opis fizyczny:
30 cm
ISSN:
1231-7853
Uwagi:
Od R. 3 (1996) wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Od t. 26 (2019) podtytuł: journal of marketing and market studies
Od t. 27, nr 7 (2020) redaktor naczelny: Urszula Widelska
Od R. 1, nr 2 (1994) redaktor naczelny: Ireneusz Rutkowski
Od t. 25, nr 10 (2018) redaktor naczelny: Grzegorz Karasiewicz
Od R.21 (2014) niektóre artykuły wydawane wyłącznie na CD dołączanym do czasopisma. Spis treści zawiera informację o dostępnej wersji artykułu
Dostępne także w postaci elektronicznej
Streszczenie w języku angielskim
Częstotliwość i numeracja:
Miesięcznik
R. 1, [nr] 1 (lipiec 1994)-
Temat:
Marketing - czasopisma.
Gatunek / Forma:
Prasa ekonomiczna - Polska - 1990-.
Czasopismo
propozycja biblioteki
LDR 02505cas#a2200493#i#4500
001 0191901691195
003 KAT U, KAT 001
005 20220829225720.8
008 950605c19949999pl#mr#p|##|##|0###|0pol#c
022 # %a 1231-7853
035 %a bb95102591
035 %a (NUKAT)vtls000034541
040 %a GD U/MR %b pol %e rda %c GD U/MR %d GD U/IK %d GD U/ENs %d POZN U/PK %d GL 001/TG %d KR 93/BJs %d KR 306/ABY %d L_30/MoB %d TOR U/WS %d WA U/MASZ %d Ł U/MW %d Ł U/nika
041 0 # %a pol %b eng
210 1 # %a Mark. Rynek
222 0 %a Marketing i Rynek
245 0 0 %a Marketing i Rynek / %c redaktor naczelny: Marcin Nowakowski.
260 # %a Warszawa : %b Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, %c 1994-.
300 %c 30 cm.
310 %a Miesięcznik
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
362 0 %a R. 1, [nr] 1 (lipiec 1994)-.
500 %a Od R. 3 (1996) wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
500 %a Od t. 26 (2019) podtytuł: journal of marketing and market studies.
500 %a Od t. 27, nr 7 (2020) redaktor naczelny: Urszula Widelska.
500 %a Od R. 1, nr 2 (1994) redaktor naczelny: Ireneusz Rutkowski.
500 %a Od t. 25, nr 10 (2018) redaktor naczelny: Grzegorz Karasiewicz.
500 %a Od R.21 (2014) niektóre artykuły wydawane wyłącznie na CD dołączanym do czasopisma. Spis treści zawiera informację o dostępnej wersji artykułu.
530 %a Dostępne także w postaci elektronicznej.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 # %a Marketing %v czasopisma.
655 # %a Prasa ekonomiczna %z Polska %y 1990-.
700 1 # %a Nowakowski, Marcin %c (ekonomia). %e Redaktor
700 1 # %a Rutkowski, Ireneusz %d (1953- ). %e Redaktor
700 1 # %a Karasiewicz, Grzegorz. %e Redaktor
700 1 # %a Widelska, Urszula. %e Redaktor
710 2 # %a Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne. %e Wydawca %4 pbl
856 4 1 %u http://www.marketingirynek.pl/
856 4 1 %u https://www.infona.pl/resource/issn/12317853
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0191901691195 %9 LinkOPAC
982 %a 3(05) %c MARK. RYNEK %z Nauki społeczne - wydawnictwa ciągłe, czasopisma

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz