Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Tytuł pełny:
Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości / red. nauk.: Tadeusz Borys, Piotr Rogala
Współtwórcy:
Borys, Tadeusz (1945- ). Redaktor
Rogala, Piotr. Redaktor
Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
Rok wydania:
2011
Seria:
Prace naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 1899-3192 ; nr 151
Zawartość serii:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 1899-3192 nr 151
Opis fizyczny:
804 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788376950631
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz
Streszcz. i spis treści także ang
Temat:
Konsumenci - zadowolenie - badania.
Jakość usług.
Relacje z klientami.
Marketing relacyjny.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01745cam#a2200385#i#4500
001 0192203210423
003 KAT U, KAT 001
005 20220203045832.9
008 110606s2011####pl#a###g#####|000#0#pol#c
020 %a 9788376950631
035 %a xx002110193
035 %a (NUKAT)vtls002110193
040 %a LUBL U/AO %c LUBL U/AO %d LUBL U/AW %d LUBL U/HPs
041 0 # %a pol %b eng
245 0 0 %a Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości / %c red. nauk.: Tadeusz Borys, Piotr Rogala.
260 # %a Wrocław : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, %c 2011.
300 %a 804 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Prace naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, %x 1899-3192 ; %v nr 151
504 %a Bibliogr. przy rozdz.
546 %a Streszcz. i spis treści także ang.
650 # %a Konsumenci %x zadowolenie %x badania.
650 # %a Jakość usług.
650 # %a Relacje z klientami.
650 # %a Marketing relacyjny.
700 1 # %a Borys, Tadeusz %d (1945- ). %e Redaktor
700 1 # %a Rogala, Piotr. %e Redaktor
710 2 # %a Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). %b Wydawnictwo. %4 pbl
830 0 %a Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu %x 1899-3192 %v nr 151
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192203210423 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7695-063-1
982 %a 658.6/.8 %c ORIENTACJA NA %d BORYS, T. %z Organizacja i technika handlu. Towary. Usługi

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 6 - Nauki Stosowane - POZIOM 1
Sygnatura:
658.6/.8
ORIENTACJA NA
BORYS, T.
Nr inwentarza:
G 197472
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz