Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian

Tytuł pełny :
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian / [red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Izabela Ostrowska]
Wariant tytułu :
Zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian
Współtwórcy :
Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
Smalec, Agnieszka. Red.
Ostrowska, Izabela (ekonomia). Red.
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca :
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania :
2011
Seria :
Ekonomiczne Problemy Usług, 1896-382X ; nr 72
Zawartość serii :
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 660
Ekonomiczne Problemy Usług 1896-382X nr 72
Opis fizyczny :
663 s. : il. ; 24 cm
Uwagi :
W serii gł.: nr 660
Streszcz. ang., pol
Temat :
Konsumenci - postawy.
Konsumenci - preferencje.
Konsumpcja (ekonomia) - aspekt psychologiczny.
Książka
LDR     01694cam#a2200373#ic4500
001     0192203370630
003     KAT U, KAT 001
005     20201015060510.2
008     111109s2011####pl#a###g#####|000#0#pol#c
035     %a xx002254949
035     %a (NUKAT)vtls002254949
040     %a LUBL U/TZ %c LUBL U/TZ %d LUBL U/AW %d LUBL U/HPs
041 0 # %a pol %b eng %b pol
245 0 0 %a Marketing przyszłości : %b trendy, strategie, instrumenty. %p Zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian / %c [red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Izabela Ostrowska].
246 3 0 %a Zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian
260 #   %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2011.
300     %a 663 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336     %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337     %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338     %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1   %a Ekonomiczne Problemy Usług, %x 1896-382X ; %v nr 72
504     %a W serii gł.: nr 660.
546     %a Streszcz. ang., pol.
650   # %a Konsumenci %x postawy.
650   # %a Konsumenci %x preferencje.
650   # %a Konsumpcja (ekonomia) %x aspekt psychologiczny.
700 1 # %a Rosa, Grażyna %d (1968- ). %e Red.
700 1 # %a Smalec, Agnieszka. %e Red.
700 1 # %a Ostrowska, Izabela %c (ekonomia). %e Red.
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830   0 %a Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński %x 1640-6818 %v nr 660
830   0 %a Ekonomiczne Problemy Usług %x 1896-382X %v nr 72
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192203370630 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC 

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
CINIBA
Lokalizacja :
Magazyn
Sygnatura :
51089
Nr inwentarza :
zBOND 51089
Położenie :
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja :
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura :
11702
Nr inwentarza :
zMARK 11702
Położenie :
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja :
Czytelnia
Sygnatura :
8861
Nr inwentarza :
zROND 8861

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies