- Tytuł pełny:
- Problemy teorii i praktyki marketingu / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska
- Współtwórcy:
- Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red.
- Wydawca:
- Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego
- Rok wydania:
- 2000
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1426-8604 ; 16
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 0324-8445 nr 873
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing 1426-8604 16 - Opis fizyczny:
- 163, [1] s. : il. ; 24 cm
- Uwagi:
- W serii gł.: ISSN 0324-8445 ; nr 873
Bibliogr. przy art
Streszcz. ang - Temat:
- Marketing - zarządzanie.
- Książka