- Tytuł pełny:
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa podmiotów rynkowych / [red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]
- Wariant tytułu:
- Komunikacja marketingowa podmiotów rynkowych
- Współtwórcy:
- Rosa, Grażyna (1968- ). Redaktor
Smalec, Agnieszka. Redaktor
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca - Wydawca:
- Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Rok wydania:
- 2012
- Seria:
- Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 26
- Zawartość serii:
- Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 712
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 1509-0507 nr 26 - Opis fizyczny:
- 500 s. : il. ; 25 cm
- Uwagi:
- W serii gł.: nr 712
Tekst w jęz. pol. lub ang
Streszcz art. pol. również w jęz. ang., art. ang również w jęz. pol - Temat:
- Komunikacja marketingowa.
Komunikacja niewerbalna - aspekt psychologiczny.
Społeczna odpowiedzialność biznesu.
Personel - kierowanie.
Reklama - zarządzanie. - Książka