- Tytuł pełny:
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Strategie marketingowe miast i regionów / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]
- Wariant tytułu:
- Strategie marketingowe miast i regionów
- Współtwórcy:
- Rosa, Grażyna (1968- ). Redaktor
Smalec, Agnieszka. Redaktor
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca - Wydawca:
- Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Rok wydania:
- 2012
- Seria:
- Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 23
- Zawartość serii:
- Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 1509-0507 nr 23
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 709 - Opis fizyczny:
- 547 s. : il. ; 25 cm
- Uwagi:
- W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 709
Tekst częśc. w jęz. ang. - Streszcz. rozdz. w jęz. ang. i pol - Temat:
- Marketing - 1990-.
Zarządzanie - 1990-.
Marketing terytorialny - Polska - 1990-.
Marketing - prognozy. - Książka