Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Strategie marketingowe miast i regionów

Tytuł pełny:
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Strategie marketingowe miast i regionów / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]
Wariant tytułu:
Strategie marketingowe miast i regionów
Współtwórcy:
Rosa, Grażyna (1968- ). Redaktor
Smalec, Agnieszka. Redaktor
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania:
2012
Seria:
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 23
Zawartość serii:
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 1509-0507 nr 23
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 709
Opis fizyczny:
547 s. : il. ; 25 cm
Uwagi:
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 709
Tekst częśc. w jęz. ang. - Streszcz. rozdz. w jęz. ang. i pol
Temat:
Marketing - 1990-.
Zarządzanie - 1990-.
Marketing terytorialny - Polska - 1990-.
Marketing - prognozy.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01829cam#a2200385#ic4500
001 0192303672014
003 KAT U, KAT 001
005 20220203064152.1
008 121031s2012####pl#a#########|000#0#pol#c
035 %a xx002653854
035 %a (NUKAT)vtls002653854
040 %a WR U/DF %c WR U/DFs %d WR U/hb
041 0 # %a pol %a eng %b eng %b pol
245 0 0 %a Marketing przyszłości : %b trendy, strategie, instrumenty. %p Strategie marketingowe miast i regionów / %c [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
246 3 0 %a Strategie marketingowe miast i regionów
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2012.
300 %a 547 s. : %b il. ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, %x 1509-0507 ; %v nr 23
500 %a W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 709.
546 %a Tekst częśc. w jęz. ang. - Streszcz. rozdz. w jęz. ang. i pol.
650 # %a Marketing %y 1990-.
650 # %a Zarządzanie %y 1990-.
650 # %a Marketing terytorialny %z Polska %y 1990-.
650 # %a Marketing %x prognozy.
700 1 # %a Rosa, Grażyna %d (1968- ). %e Redaktor
700 1 # %a Smalec, Agnieszka. %e Redaktor
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu %x 1509-0507 %v nr 23
830 0 %a Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński %x 1640-6818 %v nr 709
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192303672014 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
982 %a 339.138 %c MARKETING %d ROSA, G. %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
MARKETING
ROSA, G.
Nr inwentarza:
G 220210
Wolny dostęp
Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Czytelnia
Sygnatura:
10175
Nr inwentarza:
zROND 10175
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
12196
Nr inwentarza:
zMARK 12196
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz