Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Agresja w szkole : spojrzenie wieloaspektowe

Full title:
Agresja w szkole : spojrzenie wieloaspektowe / pod red. Andrzeja Rejznera ; Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie
Co-authors:
Rejzner, Andrzej. Red.
Towarzystwo Wiedzy Powszechnej. Wyższa Szkoła Pedagogiczna (Warszawa). Wydawnictwo. Wydawca
Publisher:
Warszawa : Wydaw. WSP TWP
Publication Year:
2004
Physical description:
218 s. : il., wykr. ; 24 cm
ISBN:
8388278584
Notes:
Materiały ogólnopolskiej konferencji zorganizowanej przez Wydział Nauk o Wychowaniu WSP TWP, która odbyła się w maju 2004 r
Bibliogr. przy ref
Subject:
Mobbing w szkole - konferencje.
Przemoc u nastolatków - konferencje.
Agresywność u nastolatków - konferencje.
Agresywność u nastolatków - zapobieganie.
Agresywność u dzieci - Polska - 1990- - konferencje.
Mobbing w szkole - Polska - 1990- - konferencje.
Agresywność u nastolatków - Polska - 1990- - konferencje.
Book
library suggestion
LDR 02556cam#a2200481#i#4500
001 0191800743769
003 KAT U, KAT 001
005 20230727063344.2
008 041122s2004####pl#a###|#####|10|#||pol|c
020 %a 8388278584
035 %a zz2004955617
035 %a (NUKAT)vtls000384638
040 %a KR U/ynk %c KR U/ynk %d KR U/MM %d LUBL U/PAs %d WR O/AKs
245 0 0 %a Agresja w szkole : %b spojrzenie wieloaspektowe / %c pod red. Andrzeja Rejznera ; Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie.
260 # %a Warszawa : %b Wydaw. WSP TWP, %c 2004.
300 %a 218 s. : %b il., wykr. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Materiały ogólnopolskiej konferencji zorganizowanej przez Wydział Nauk o Wychowaniu WSP TWP, która odbyła się w maju 2004 r.
504 %a Bibliogr. przy ref.
650 # %a Mobbing w szkole %v konferencje.
650 # %a Przemoc u nastolatków %v konferencje.
650 # %a Agresywność u nastolatków %v konferencje.
650 # %a Agresywność u nastolatków %x zapobieganie.
650 # %a Agresywność u dzieci %z Polska %y 1990- %v konferencje.
650 # %a Mobbing w szkole %z Polska %y 1990- %v konferencje.
650 # %a Agresywność u nastolatków %z Polska %y 1990- %v konferencje.
700 1 # %a Rejzner, Andrzej. %e Red.
710 2 # %a Towarzystwo Wiedzy Powszechnej. %b Wyższa Szkoła Pedagogiczna (Warszawa). %b Wydawnictwo. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0191800743769 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-88278-58-4
982 %a 37.04/.06 %c AGRESJA W %d REJZNER, A. %z Wychowanie z punktu widzenia wychowywanych. Samokształcenie. Poradnictwo pedagogiczne. Wychowanie w szkole. Relacje między nauczycielami, uczniami i rodzicami. Przemoc w szkole

Loanable items

Location:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Shelving location:
Magazyn
Call number:
636624
Inventory number:
BPPc 636624
Available
Location:
Biblioteka Teologiczna
Shelving location:
Magazyn
Call number:
55903 ; II
Inventory number:
BTLk 55903
Available
Location:
CINIBA
Shelving location:
Magazyn
Call number:
38366
Inventory number:
BNS 38366
Unavailable
Location:
CINiBA
Shelving location:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Call number:
37.04/.06
AGRESJA W
REJZNER, A.
Inventory number:
BG 328388
Unavailable
Location:
Oddział Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie
Shelving location:
Magazyn
Call number:
88464
Inventory number:
FUS 88464
Available

Items available on-site only

Location:
CINiBA
Shelving location:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Call number:
37.04/.06
AGRESJA W
REJZNER, A.
Inventory number:
BG 450382
Accessed only on-site
Location:
Oddział Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie
Shelving location:
Magazyn
Call number:
88465
Inventory number:
FUS 88465
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form