- Tytuł pełny:
- Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA / Stefan Mynarski
- Autorzy:
- Mynarski, Stefan (1935-2006)
- Współtwórcy:
- Akademia Ekonomiczna (Kraków). Wydawnictwo. Wydawca
Akademia Ekonomiczna (Kraków). Wydawnictwo Uczelniane. Wydawca - Wydawca:
- Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej
- Rok wydania:
- 2003
- Opis fizyczny:
- 192, [1] s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 8372521743
- Uwagi:
- Bibliogr. s. [193]
Podręcznik dla studentów kierunku zarządzania i marketingu - Temat:
- Badania rynku - metody statystyczne - podręczniki akademickie.
Badania marketingowe - metody statystyczne - podręczniki akademickie.
STATISTICA (oprogramowanie) - zastosowania naukowe - podręczniki akademickie.
Badania marketingowe - metodologia - podręczniki akademickie.
Badania marketingowe - oprogramowanie - podręczniki akademickie.
Badania rynku - oprogramowanie - podręczniki akademickie. - Książka