- Tytuł pełny:
- Controlling działalności marketingowej / Marta Nowak
- Autorzy:
- Nowak, Marta (finanse)
- Współtwórcy:
- Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Wydawca
- Wydawca:
- Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- Rok wydania:
- 2007
- Opis fizyczny:
- 229 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 8320816807
9788320816808 - Uwagi:
- Bibliogr. s. 221-229
Podręcznik dla słuchaczy stacjonarnych, wieczorowych i zaocznych studiów ekonomicznych. Szczególnie przydatna będzie na kierunkach związanych z marketingiem, zarządzaniem, rachunkowością, finansami przedsiębiorstw i przedsiębiorczością oraz na studiach podyplomowych z zakresu controllingu i zarządzania marketingowego - Temat:
- Marketing - zarządzanie.
Marketing - zarządzanie - podręczniki.
Controlling - podręczniki. - Książka