- Tytuł pełny:
- Instrumenty prawne marketingu / Stanisław Malarski ; [il. Piotr Łopalewski]
- Autorzy:
- Malarski, Stanisław
- Współtwórcy:
- Łopalewski, Piotr. Il.
Profesjonalna Szkoła Biznesu - Szkoła Wyższa (Kraków). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
- Wydanie:
- Stan prawny na dzień 1 stycznia 1996 r
- Rok wydania:
- 1996
- Seria:
- Biblioteka Menedżera
- Zawartość serii:
- Biblioteka Menedżera
- Opis fizyczny:
- 278 s. : il. ; 20 cm
- ISBN:
- 8385441298
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 276-278. Podstawowe przepisy prawne s. 273-275
Dla studentów szkół ekonomicznych, zarządzania i marketingu oraz szerokiej rzeszy przedsiębiorców, menedżerów, właścicieli firm - Temat:
- Prawo gospodarcze publiczne - Polska - poradniki.
Marketing - prawo - Polska - podręczniki.
Marketing - zarządzanie - podręczniki. - Książka