Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak nauczyć dzieci odpowiedzialności

Tytuł pełny:
Jak nauczyć dzieci odpowiedzialności / Dale Scott Ridley, Bill Walther ; przekł. Krzysztof Rogowski
Wariant tytułu:
Tyt. oryg.: Creating responsible learners
Autorzy:
Ridley, Dale Scott
Walther, Bill
Współtwórcy:
Rogowski, Krzysztof. Tł.
Wydawca:
Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wydania:
2005
Seria:
Pedagogika
Edukacja
Zawartość serii:
Pedagogika - Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Edukacja - Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Opis fizyczny:
87 s. ; 24 cm
ISBN:
8389120992
Uwagi:
Bibliogr. s. [84]-87
Dla nauczycieli wszystkich poziomów
Temat:
Organizacja pracy klasy - poradniki.
Nauczyciele - praca - poradniki.
Odpowiedzialność.
Relacje nauczyciel-uczeń - poradniki.
Wychowawcy - praca - poradniki.
Samokontrola - studia i nauczanie (średnie) - Stany Zjednoczone - studium przypadku.
Odpowiedzialność - studia i nauczanie - poradniki.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02482cam#a2200541#i#4500
001 0191800786493
003 KAT U, KAT 001
005 20230412062410.2
008 051011s2005####pl#####f#####|000#0#pol#c
020 %a 8389120992
035 %a zz2005792567
035 %a (NUKAT)vtls000562777
040 %a OLSZT 003/MK %c OLSZT 003/MK %d OLSZT 003/WO %d OLSZT 003/baks
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Ridley, Dale Scott.
245 1 0 %a Jak nauczyć dzieci odpowiedzialności / %c Dale Scott Ridley, Bill Walther ; przekł. Krzysztof Rogowski.
246 1 # %i Tyt. oryg.: %a Creating responsible learners
260 # %a Gdańsk : %b Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, %c 2005.
300 %a 87 s. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Pedagogika
490 1 %a Edukacja
504 %a Bibliogr. s. [84]-87.
521 8 %a Dla nauczycieli wszystkich poziomów.
650 # %a Organizacja pracy klasy %v poradniki.
650 # %a Nauczyciele %x praca %v poradniki.
650 # %a Odpowiedzialność.
650 # %a Relacje nauczyciel-uczeń %v poradniki.
650 # %a Wychowawcy %x praca %v poradniki.
650 # %a Samokontrola %x studia i nauczanie (średnie) %z Stany Zjednoczone %v studium przypadku.
650 # %a Odpowiedzialność %x studia i nauczanie %v poradniki.
700 1 # %a Walther, Bill.
700 1 # %a Rogowski, Krzysztof. %e Tł.
830 0 %a Pedagogika - Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
830 0 %a Edukacja - Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0191800786493 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-89120-99-2
982 %a 37.091.2 %c RIDLEY, D. S. %d JAK NAUCZYĆ %z Organizacja nauczania. Uczniowie. Programy nauczania. Egzaminy

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
25991
Nr inwentarza:
BPP 25991
Niedostępny
Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
27409
Nr inwentarza:
BPP 27409
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
353187
Nr inwentarza:
BG 353187
Dostępny
Położenie:
Oddział Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
89370
Nr inwentarza:
FUS 89370
Dostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Czytelnia
Sygnatura:
25990
Nr inwentarza:
BPP 25990
Uwagi dla czytelnika:
A IV/3/25990/173
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz