Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak postępować z dzieckiem z uszkodzeniem mózgu czyli Opóźnionym umysłowo, upośledzonym umysłowo, z dziecięcym porażeniem mózgowym, z zaburzeniami emocjonalnymi, spastycznym, wiotkim, sztywnym, z padaczką, autystycznym, atetotycznym, nadpobudliwym, z zespołem Downa

Tytuł pełny:
Jak postępować z dzieckiem z uszkodzeniem mózgu czyli Opóźnionym umysłowo, upośledzonym umysłowo, z dziecięcym porażeniem mózgowym, z zaburzeniami emocjonalnymi, spastycznym, wiotkim, sztywnym, z padaczką, autystycznym, atetotycznym, nadpobudliwym, z zespołem Downa / Glenn Doman ; il. David Melton ; [tł. Ewa Kluck i Bartosz Sztyma]
Wariant tytułu:
Tyt. oryg.: What to do about your brain-injured child, or your brain-damaged, mentally retarded, mentally deficient, cerebral-palsied, emotionally disturbed, spastic, flaccid, rigid, epileptic, autistic, athetoid, hyperactive, Down's child
Autorzy:
Doman, Glenn
Współtwórcy:
Melton, David. Il.
Kluck, Ewa. Tł.
Sztyma, Bartosz. Tł.
Wydawca:
Poznań : Protext
Rok wydania:
1996
Seria:
Seria Cichej Rewolucji
Zawartość serii:
Cicha Rewolucja
Opis fizyczny:
[14], 291 s. : rys., wykr. ; 21 cm
ISBN:
8385635174
Temat:
Dzieci z niepełnosprawnością - rehabilitacja - poradniki.
Dzieci z niepełnosprawnością - psychologia.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02050cam#a2200373#i#4500
001 0191800786605
003 KAT U, KAT 001
005 20230315053335.3
008 051220s1996####pl#a###g#####|000#0#pol#c
020 %z 8385635174
035 %a zz2005958674
035 %a (NUKAT)vtls000608771
040 %a KR U/42MM %c KR U/42MM %d KR U/42EN %d KR U/42KJs
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Doman, Glenn.
245 1 0 %a Jak postępować z dzieckiem z uszkodzeniem mózgu czyli Opóźnionym umysłowo, upośledzonym umysłowo, z dziecięcym porażeniem mózgowym, z zaburzeniami emocjonalnymi, spastycznym, wiotkim, sztywnym, z padaczką, autystycznym, atetotycznym, nadpobudliwym, z zespołem Downa / %c Glenn Doman ; il. David Melton ; [tł. Ewa Kluck i Bartosz Sztyma].
246 1 # %i Tyt. oryg.: %a What to do about your brain-injured child, or your brain-damaged, mentally retarded, mentally deficient, cerebral-palsied, emotionally disturbed, spastic, flaccid, rigid, epileptic, autistic, athetoid, hyperactive, Down's child
260 # %a Poznań : %b Protext, %c 1996.
300 %a [14], 291 s. : %b rys., wykr. ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Seria Cichej Rewolucji
650 # %a Dzieci z niepełnosprawnością %x rehabilitacja %v poradniki.
650 # %a Dzieci z niepełnosprawnością %x psychologia.
700 1 # %a Melton, David. %e Il.
700 1 # %a Kluck, Ewa. %e Tł.
700 1 # %a Sztyma, Bartosz. %e Tł.
830 0 %a Cicha Rewolucja
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0191800786605 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %z 83-85635-17-4

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
20731
Nr inwentarza:
BPP 20731
Dostępny
Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
20732
Nr inwentarza:
BPP 20732
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz