- Tytuł pełny:
- Kompendium wiedzy o marketingu / redakcja naukowa Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; autorzy Ewa Jerzyk, Aleksandra Kaniewska-Sęba, Maciej Koczerga, Piotr Kwiatek, Grzegorz Leszczyński, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Renata Nestorowicz, Lilianna Nowak, Bogna Pilarczyk, Ireneusz Rutkowski, Magdalena Stefańska, Tomasz Wanat, Zygmunt Waśkowski, Marek Zieliński
- Autorzy:
- Jerzyk, Ewa
Kaniewska-Sęba, Aleksandra
Koczerga, Maciej
Kwiatek, Piotr
Leszczyński, Grzegorz
Michalik, Małgorzata (ekonomia)
Nestorowicz, Renata
Nowak, Lilianna
Rutkowski, Ireneusz (1953- )
Stefańska, Magdalena (ekonomia)
Wanat, Tomasz Mieszko
Waśkowski, Zygmunt
Zieliński, Marek (marketing) - Współtwórcy:
- Pilarczyk, Bogna (1948- ). Redaktor Autor
Mruk, Henryk. Redaktor Autor
Wydawnictwo Naukowe PWN. Wydawca - Wydawca:
- Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
- Wydanie:
- Wydanie pierwsze
- Rok wydania:
- 2006
- Seria:
- Kompendium Wiedzy o...
- Zawartość serii:
- Kompendium Wiedzy o...
- Opis fizyczny:
- 356, [2] strony : ilustracje ; 21 cm
- ISBN:
- 8301148373
9788301148379 - Uwagi:
- Bibliografia na stronach 345-350. Indeks
Podręcznik-leksykon, skierowany przede wszystkim do licealistów, maturzystów, kandydatów na studia i studentów różnych uczelni wyższych oraz do wszystkich osób pragnących zapoznać się z tematyką związaną z marketingiem - Temat:
- Marketing - podręczniki.
- Książka