- Tytuł pełny:
- Kształtowanie się środowiska biznesu jako grupy interesu w Polsce / pod red. Jolanty Gładys-Jakóbik
- Współtwórcy:
- Gładys-Jakóbik, Jolanta. Red.
Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza. Wydawca - Wydawca:
- Warszawa : Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej
- Rok wydania:
- 2002
- Seria:
- Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, 0867-7727 ; 489
- Zawartość serii:
- Monografie i Opracowania - Szkoła Główna Handlowa 0867-7727 489
- Opis fizyczny:
- 137 s. ; 24 cm
- ISBN:
- 8372251363
- Uwagi:
- Bibliogr. przy niektórych rozdz
- Temat:
- Biznesmeni - Polska - 1990-.
Grupy nacisku - Polska - 1990-.
Lobbing. - Książka