Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kulturowe determinanty zachowań konsumenckich

Tytuł pełny:
Kulturowe determinanty zachowań konsumenckich / pod red. Wandy Patrzałek
Współtwórcy:
Patrzałek, Wanda (1955- ). Red.
Uniwersytet Wrocławski. Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Wrocław : Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wydania:
2004
Seria:
Acta Universitatis Wratislaviensis, 0239-6661 ; no 2685
Zawartość serii:
Acta Universitatis Wratislaviensis 0239-6661 nr 2685
Opis fizyczny:
211 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
8322925557
Uwagi:
Bibliogr. przy ref
Tom adresowany do studentów socjologii specjalizujących się w problematyce komunikacji społecznej i badań rynku, studentów marketingu zajmujących się zachowaniami konsumenckimi, a także do firm zarządzanych marketingowo
Streszcz. ang. przy art
Temat:
Postawy konsumentów.
Konsumenci - zadowolenie - ocena.
Konsumenci - badania - Europa.
Konsumenci - badania - Polska.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02372cam#a2200493#i#4500
001 0191800796460
003 KAT U, KAT 001
005 20230707063959.1
008 050125s2004####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 8322925557
035 %a zz2005880781
035 %a (NUKAT)vtls000420702
040 %a TOR U/MS %c TOR U/MS %d TOR U/AP %d WA U/DNs
041 0 # %a pol %b eng
245 0 0 %a Kulturowe determinanty zachowań konsumenckich / %c pod red. Wandy Patrzałek.
260 # %a Wrocław : %b Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego, %c 2004.
300 %a 211 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Acta Universitatis Wratislaviensis, %x 0239-6661 ; %v no 2685
504 %a Bibliogr. przy ref.
521 8 %a Tom adresowany do studentów socjologii specjalizujących się w problematyce komunikacji społecznej i badań rynku, studentów marketingu zajmujących się zachowaniami konsumenckimi, a także do firm zarządzanych marketingowo.
546 %a Streszcz. ang. przy art.
650 # %a Postawy konsumentów.
650 # %a Konsumenci %x zadowolenie %x ocena.
650 # %a Konsumenci %x badania %z Europa.
650 # %a Konsumenci %x badania %z Polska.
700 1 # %a Patrzałek, Wanda %d (1955- ). %e Red.
710 2 # %a Uniwersytet Wrocławski. %b Wydawnictwo. %4 pbl
830 0 %a Acta Universitatis Wratislaviensis %x 0239-6661 %v nr 2685
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0191800796460 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-229-2555-7
982 %a 365/366 %c KULTUROWE %d PATRZAŁEK, W. %z Konsumeryzm. Konsumenci. Potrzeby mieszkaniowe i ich zaspokajanie

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
65840
Nr inwentarza:
BNS 65840
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
365/366
KULTUROWE
PATRZAŁEK, W.
Nr inwentarza:
BG 331684
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
365/366
KULTUROWE
PATRZAŁEK, W.
Nr inwentarza:
BG 332055
Wolny dostęp
Położenie:
Oddział Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
88746
Nr inwentarza:
FUS 88746
Dostępny
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
10283
Nr inwentarza:
zMARK 10283
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
365/366
KULTUROWE
PATRZAŁEK, W.
Nr inwentarza:
G 193175
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz