- Tytuł pełny:
- Marketing na rynku instytucjonalnym : praca zbiorowa / pod red. Tomasza Gołębiowskiego ; [aut.] Ewa Baranowska-Prokop [et al.]
- Autorzy:
- Baranowska-Prokop, Ewa
- Współtwórcy:
- Gołębiowski, Tomasz. Red.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Wydawca - Wydawca:
- Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne
- Rok wydania:
- 2003
- Opis fizyczny:
- 411, [1] s. : il. ; 21 cm
- ISBN:
- 8320814375
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 402-[412]
Dla studentów kierunków zarządzania i marketingu uczelni różnych typów, ale także dla menedżerów i pracowników służb handlowo-merketingowych przedsiębiorstw oraz instytucji non-profit - Temat:
- Marketing - podręczniki akademickie.
- Książka