- Tytuł pełny:
- Marketing terytorialny / pod red. Tadeusza Markowskiego
- Współtwórcy:
- Markowski, Tadeusz (1949- ). Red.
- Wydawca:
- Warszawa : Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju
- Rok wydania:
- 2002
- Seria:
- Studia / Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju, 0079-3493 [i.e. 0079-3507] ; t . 112
- Zawartość serii:
- Studia - Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 0079-3507 t. 112
- Opis fizyczny:
- 231 s. : wykr. ; 24 cm
- ISBN:
- 8391572099
- Uwagi:
- Na s. red. błędny nr ISSN serii: 0079-3493 [i.e. 0079-3507]
Bibliogr. przy rozdz - Temat:
- Marketing - poradniki.
Administracja publiczna - podejmowanie decyzji.
Marketing usług.
Miasta - zarządzanie.
Marketing terytorialny. - Książka