- Full title:
- Marketing wartości społecznych / red. nauk. Waldemar Domachowski
- Co-authors:
- Domachowski, Waldemar (1948- ). Red.
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca - Publisher:
- Poznań : Wydaw. Naukowe UAM
- Publication Year:
- 2003
- Publication series:
- Człowiek i Społeczeństwo / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wydział Nauk Społecznych, 0239-3271 ; t. 21
- Content series:
- Człowiek i Społeczeństwo - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu 0239-3271 t. 21
- Physical description:
- 141 s. : wykr. ; 24 cm
- ISBN:
- 832321350X
- Notes:
- Bibliogr. przy art
Streszcz. art. w jęz. ang - Subject:
- Wartości społeczne.
Marketing.
Reklama - aspekt społeczny.
Marketing społeczny. - Book