- Tytuł pełny:
- Metodologie marketingového výzkumu / Vojtěch Malátek
- Autorzy:
- Malátek, Vojtěch
- Wydawca:
- Opava : Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
- Wydanie:
- Dotisk
- Rok wydania:
- 2004
- Seria:
- Studia Oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
- Zawartość serii:
- Studia Oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
- Opis fizyczny:
- 110 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 8072481193
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 105-109
Streszcz. ang - Temat:
- Marketing strategiczny.
Przedsiębiorstwa - Czechy.
Dystrybucja (ekonomia) - Czechy. - Książka