- Tytuł pełny:
- Nowoczesne strategie marketingowe : analiza konkurencji i konsumentów, misja i cele, elementy otoczenia, wybór rynku, rodzaje strategii marketingowych, strategia eksportowa, kryteria finansowe, planowanie sprzedaży, internetowa strategia marketingowa / Andrzej Pomykalski
- Autorzy:
- Pomykalski, Andrzej (1941- )
- Współtwórcy:
- Grupa Wydawnicza INFOR. Wydawca
Grupa Wydawnicza INFOR. Wydawnictwo Prawno-Podatkowe. Wydawca - Wydawca:
- Warszawa : INFOR
- Rok wydania:
- cop. 2001
- Seria:
- Marketing w Praktyce
- Zawartość serii:
- Marketing w Praktyce
- Opis fizyczny:
- 261 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 8388663143
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 251-254
- Temat:
- Marketing strategiczny.
- Książka