Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pictorial metaphor in advertising

Tytuł pełny:
Pictorial metaphor in advertising / Charles Forceville
Autorzy:
Forceville, Charles (1959- )
Współtwórcy:
Routledge. Wydawca
Wydawca:
London ; New York : Routledge
Rok wydania:
1998
Opis fizyczny:
X, 233 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
0415186765
Uwagi:
Bibliogr. s. 223-230. Indeks
Temat:
Metafora.
Reklama - aspekt psychologiczny.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01243cam#a2200337#i#4500
001 0191800825001
003 KAT U, KAT 001
005 20200310102458.1
008 070802s1998####xxka#########|001#0#eng#c
020 %a 0415186765
035 %a xx002665979
035 %a (NUKAT)vtls002665979
040 %a NUKAT %c KAT U
041 0 # %a eng %a eng
044 %a xxk %a xxu
100 1 %a Forceville, Charles %d (1959- ).
245 1 0 %a Pictorial metaphor in advertising / %c Charles Forceville.
260 # %a London ; %a New York : %b Routledge, %c 1998.
300 %a X, 233 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Bibliogr. s. 223-230. Indeks.
650 # %a Metafora.
650 # %a Reklama %x aspekt psychologiczny.
710 2 # %a Routledge. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0191800825001 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 0-415-18676-5

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka Neofilologiczna w Sosnowcu
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
35175
Nr inwentarza:
BWFS 35175
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz