- Tytuł pełny:
- Sprawiedliwość marek : jak branding miejsc i produktów może uczynić kraj bogatym, dumnym i pewnym siebie / Simon Anholt ; [tł. Marta Hereźniak, Mirosław A. Boruc]
- Tytuły ujednolicone:
- Brand new justice (pol.)
- Autorzy:
- Anholt, Simon
- Współtwórcy:
- Hereźniak, Marta. Tł.
Boruc, Mirosław A. (1947- ). Tł.
Instytut Marki Polskiej. Wydawca - Wydawca:
- Warszawa : Fundacja Promocja Polska. Instytut Marki Polskiej
- Rok wydania:
- 2006
- Seria:
- Biblioteka Akademii Marek ; 9
- Zawartość serii:
- Biblioteka Akademii Marek 9
- Opis fizyczny:
- [18], 258 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 839126307X
- Uwagi:
- Na s. red.: "Wydanie poprawione" [dotyczy oryg. z 2005 r.]
Na s. red. ISBN wyd. oryg.: ISBN 0-7506-6600-5 (wyd. popr.)
U dołu okł. i na grzb. nazwa projektu: Marka dla Polski
Aneks pt.: Telekomunikacja Polska - firma, która realizując własne cele może wspomagać budowę marki narodowej / Marek Hancke
Indeks - Hasła dodatkowe:
- Hancke, Marek. Telekomunikacja Polska - firma, która realizując własne cele może wspomagać budowę marki narodowej (pol.)
- Temat:
- Towary markowe.
Towary markowe - zarządzanie.
Rynki eksportowe - aspekt społeczny.
Rynki eksportowe - Kraje rozwijające się.
Branding (marketing). - Książka