Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Style nauczania

Tytuł pełny:
Style nauczania / Gary D. Fenstermacher, Jonas F. Soltis ; tł. Krzysztof Kruszewski
Tytuły ujednolicone:
Approaches to teaching (pol.)
Autorzy:
Fenstermacher, Gary D. (1939- )
Soltis, Jonas F
Współtwórcy:
Kruszewski, Krzysztof (1939-2015). Tł.
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Rok wydania:
2000
Seria:
Literatura Pedagogiczna
Zawartość serii:
Literatura Pedagogiczna
Opis fizyczny:
102 s. ; 24 cm
ISBN:
8302076856
Uwagi:
Tyt. oryg.: Approaches to teaching
Temat:
Nauczanie - podręczniki akademickie.
Nauczyciele - psychologia - podręczniki akademickie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01884cam#a2200409#i#4500
001 0191800858878
003 KAT U, KAT 001
005 20231220064413.9
008 030703s2000####pl#####f#####|000#0#pol#c
020 %a 8302076856
035 %a zz2003908958
035 %a (NUKAT)vtls000158032
040 %a TOR U/AP %c TOR U/AP %d TOR U/AP %d TOR U/GKs %d KR U/63TgZ
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Fenstermacher, Gary D. %d (1939- ).
240 1 0 %a Approaches to teaching %l (pol.)
245 1 0 %a Style nauczania / %c Gary D. Fenstermacher, Jonas F. Soltis ; tł. Krzysztof Kruszewski.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, %c 2000.
300 %a 102 s. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Literatura Pedagogiczna
500 %a Tyt. oryg.: Approaches to teaching.
650 # %a Nauczanie %v podręczniki akademickie.
650 # %a Nauczyciele %x psychologia %v podręczniki akademickie.
700 1 # %a Kruszewski, Krzysztof %d (1939-2015). %e Tł.
700 1 # %a Soltis, Jonas F.
710 2 # %a Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. %4 pbl
830 0 %a Literatura Pedagogiczna
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0191800858878 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-02-07685-6
982 %a 37.091.3 %c FENSTERMACHER %d STYLE %z Ogólne zagadnienia metodyki nauczania. Dydaktyka ogólna

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
skr.3958/II
Nr inwentarza:
BPPsk 3958
Niedostępny
Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
skr.3958/III
Nr inwentarza:
BPPsk 3958
Dostępny
Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
skr.3958/IV
Nr inwentarza:
BPPsk 3958
Dostępny
Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
skr.3958/V
Nr inwentarza:
BPPsk 3958
Dostępny
Położenie:
Biblioteka Neofilologiczna w Sosnowcu
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
30672
Nr inwentarza:
BWFS 30672
Dostępny
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
37.091.3
FENSTERMACHER
STYLE
Nr inwentarza:
BWT 439278
Wolny dostęp
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
439276
Nr inwentarza:
BWT 439276
Dostępny
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
439277
Nr inwentarza:
BWT 439277
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
5647
Nr inwentarza:
BWB 5647
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
456358
Nr inwentarza:
BG 456358
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
456359
Nr inwentarza:
BG 456359
Dostępny
Położenie:
Oddział Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
87719
Nr inwentarza:
FUS 87719
Dostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Czytelnia
Sygnatura:
skr.3958/I
Nr inwentarza:
BPPsk 3958
Uwagi dla czytelnika:
B I/12/3958/I/41
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
37.091.3
FENSTERMACHER
STYLE
Nr inwentarza:
G 180073
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz