- Tytuł pełny:
- Technologiczne aspekty doskonalenia systemów informacyjnych marketingu / pod red. Adama Nowickiego ; [aut. rozdz. Iwona Chomiak et al.]
- Autorzy:
- Chomiak, Iwona
- Współtwórcy:
- Nowicki, Adam (1944- ). Red.
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Wrocław : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego
- Rok wydania:
- 2003
- Opis fizyczny:
- 313 s. : il., wykr. ; 24 cm
- ISBN:
- 8370116701
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 307-313
Dla studentów uczelni państwowych i prywatnych, które ksztąłcą w dziedzinie zarządzania i marketingu oraz dla kierowników i służb informatycznych przedsiębiorstw, w których są lub będą tworzone systemy informatyczne na potrzeby nowego zarządzania - Temat:
- Systemy informatyczne - podręczniki akademickie.
Techniki informatyczne - podręczniki akademickie.
Bazy danych - marketing - podręczniki akademickie.
Marketing - systemy informacyjno-wyszukiwawcze - podręczniki akademickie. - Książka