Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Telewizyjna reklama polityczna : emocje i poznanie w kształtowaniu preferencji wyborczych

Tytuł pełny:
Telewizyjna reklama polityczna : emocje i poznanie w kształtowaniu preferencji wyborczych / Wojciech Cwalina
Autorzy:
Cwalina, Wojciech (1971- )
Współtwórcy:
Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Wydawca
Wydawca:
Lublin : Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego
Rok wydania:
2000
Seria:
Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 59
Zawartość serii:
Prace Wydziału Nauk Społecznych - Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego 0239-8877 59
Opis fizyczny:
176, [3] s. : il. ; 24 cm
ISBN:
838770394X
Uwagi:
Bibliogr. s. 147-165. Indeks
Streszcz. ang
Temat:
Reklama polityczna.
Reklama polityczna - aspekt psychologiczny.
Telewizja w polityce.
Reklama polityczna - Francja.
Reklama polityczna - Niemcy.
Reklama polityczna - Polska.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02481cam#a2200505#i#4500
001 0191800863990
003 KAT U, KAT 001
005 20220831023954.7
008 080319s2000####pl#a###f#####|001#0#pol#c
020 %a 838770394X
035 %a xx001084364
035 %a (NUKAT)vtls001084364
040 %a Ł U/MS %c Ł U/MS %d Ł U/MSs %d KAT U/SKs
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Cwalina, Wojciech %d (1971- ).
245 1 0 %a Telewizyjna reklama polityczna : %b emocje i poznanie w kształtowaniu preferencji wyborczych / %c Wojciech Cwalina.
260 # %a Lublin : %b Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, %c 2000.
300 %a 176, [3] s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; %v 59
504 %a Bibliogr. s. 147-165. Indeks.
546 %a Streszcz. ang.
650 # %a Reklama polityczna.
650 # %a Reklama polityczna %x aspekt psychologiczny.
650 # %a Telewizja w polityce.
650 # %a Reklama polityczna %z Francja.
650 # %a Reklama polityczna %z Niemcy.
650 # %a Reklama polityczna %z Polska.
710 2 # %a Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. %4 pbl
830 0 %a Prace Wydziału Nauk Społecznych - Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego %x 0239-8877 %v 59
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0191800863990 %9 LinkOPAC
920 %a 83-87703-94-X
982 %a 32.019.5 %c CWALINA, W. %d TELEWIZYJNA %z Oddziaływanie polityczne na społeczeństwo. Opinia publiczna. Propaganda. Agitacja. Marketing polityczny. Komunikacja polityczna

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
32360
Nr inwentarza:
BNS 32360
Dostępny
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
32361
Nr inwentarza:
BNS 32361
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
297514
Nr inwentarza:
BG 297514
Dostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
32359
Nr inwentarza:
BNS 32359
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
6765
Nr inwentarza:
C 6765
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz