- Tytuł pełny:
- Telewizyjna reklama polityczna : emocje i poznanie w kształtowaniu preferencji wyborczych / Wojciech Cwalina
- Autorzy:
- Cwalina, Wojciech (1971- )
- Współtwórcy:
- Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Wydawca
- Wydawca:
- Lublin : Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego
- Rok wydania:
- 2000
- Seria:
- Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 59
- Zawartość serii:
- Prace Wydziału Nauk Społecznych - Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego 0239-8877 59
- Opis fizyczny:
- 176, [3] s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 838770394X
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 147-165. Indeks
Streszcz. ang - Temat:
- Reklama polityczna.
Reklama polityczna - aspekt psychologiczny.
Telewizja w polityce.
Reklama polityczna - Francja.
Reklama polityczna - Niemcy.
Reklama polityczna - Polska. - Książka