- Tytuł pełny:
- Uwarunkowania środowiskowe strategii marketingowych w wybranych sektorach gospodarki / [red. nauk. Leszek Żabiński]
- Współtwórcy:
- Żabiński, Leszek. Red.
Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane. Wydawca - Wydawca:
- Katowice : Wydaw. AE
- Rok wydania:
- 2000
- Seria:
- Studia Ekonomiczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach ; 13
- Zawartość serii:
- Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego 13
- Opis fizyczny:
- 280 s. : rys. ; 24 cm
- ISBN:
- 8372461317
- Uwagi:
- Streszcz. ang
- Temat:
- Marketing strategiczny.
Zarządzanie przedsiębiorstwem.
Konkurencja.
Konkurencyjność (ekonomia) - Polska.
Planowanie strategiczne. - Książka