- Tytuł pełny:
- Zachowania podmiotów na rynku w warunkach konkurencji : aspekty marketingowe / pod redakcją Genowefy Sobczyk
- Współtwórcy:
- Sobczyk, Genowefa. Redakcja
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
- Rok wydania:
- 2006
- Opis fizyczny:
- 181 stron : ilustracje ; 24 cm
- ISBN:
- 8322725884
- Uwagi:
- Na stronie przytytułowej: 60 lat Wydawnictwa UMCS
Bibliografia na stronach 173-178
Streszczenia w języku angielskim Spis treści także w języku angielskim - Gatunek / Forma:
- Książki
Publikacje naukowe
Opracowanie
Praca zbiorowa - Temat:
- Konkurencja
Konsumenci
Marketing - Dziedzina i ujęcie:
- Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing - Książka