- Tytuł pełny:
- Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki / Robert F. Hartley ; tłumaczenie: Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański
- Autorzy:
- Hartley, Robert F. (1927- )
- Współtwórcy:
- Rzychoń, Tomasz. Tłumacz
Witek, Marzena. Tłumacz
Dobrzański, Jarosław. Tłumacz
Grupa Wydawnicza Helion. Wydawca - Wydawca:
- Gliwice : Helion - Onepress
- Rok wydania:
- copyright © 2004
- Opis fizyczny:
- 534 strony : ilustracje ; 24 cm
- ISBN:
- 8373613188
- Uwagi:
- Na stronie tytułowej i okładce: "Poznaj kulisy najboleśniejszych wpadek marketingowych, ucz się na błędach największych światowych firm, dowiedz się, co decyduje o sukcesie strategii marketingowej [...]"
Podstawa tłumaczenia: Marketing mistakes and successes. 9th ed. [oraz] Management mistakes and successes. 7th ed - Temat:
- Marketing - Stany Zjednoczone - studium przypadku.
Zarządzanie przedsiębiorstwem - Stany Zjednoczone - studium przypadku. - Książka