- Tytuł pełny:
- Zarządzanie marketingiem w organizacjach niedochodowych / red. nauk. A. Chodyński, M. Huczek, I. Socha ; Uniwersytet Śląski w Katowicach. Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej, Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Instytut Zarządzania Organizacjami
- Współtwórcy:
- Chodyński, Andrzej. Red.
Huczek, Marian. Red.
Socha, Irena (1946- ). Red. - Wydawca:
- Sosnowiec : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu
- Rok wydania:
- 2002
- Opis fizyczny:
- 175 s. : rys. ; 24 cm
- ISBN:
- 8391536289
- Uwagi:
- Nazwa wyd. w cop
Bibliogr. przy rozdz - Temat:
- Organizacje non profit - zarządzanie.
Marketing biblioteczny.
Biblioteki - administracja. - Książka