- Tytuł pełny:
- Zarządzanie marketingowe : podstawy informacyjne projektowania strategii : praca zbiorowa / pod red. nauk. Teresy i Leszka Żabińskich
- Współtwórcy:
- Żabińska, Teresa. Red.
Żabiński, Leszek. Red.
Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane. Wydawca - Wydawca:
- Katowice : AE
- Rok wydania:
- 1999
- Seria:
- Studia Ekonomiczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego ; 5
- Zawartość serii:
- Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego 5
- Opis fizyczny:
- 294 s. : wykr. ; 25 cm
- ISBN:
- 8372461449
- Uwagi:
- Streszcz. ang
- Temat:
- Marketing - zarządzanie.
Planowanie strategiczne.
Systemy informacyjne zarządzania.
Reklama - aspekt psychologiczny. - Książka