- Tytuł pełny:
- Marketing w sektorze publicznym : mapa drogowa wyższej efektywności / Philip Kotler, Nancy Lee ; przełożył Andrzej Ehrlich
- Tytuły ujednolicone:
- Marketing in the public sector (pol.)
- Autorzy:
- Kotler, Philip (1931- )
Lee, Nancy (1932- ) - Współtwórcy:
- Ehrlich, Andrzej. Tłumacz
Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Wydawca
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Wydawca - Wydawca:
- Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne : Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
- Wydanie:
- Wydanie pierwsze
- Rok wydania:
- 2008
- Seria:
- Wharton School Publishing
- Zawartość serii:
- Wharton School Publishing - Koźmiński Przedsiębiorczość i Zarządzanie
- Opis fizyczny:
- XII, [2], 306 stron : ilustracje ; 25 cm
- ISBN:
- 9788360501993
9788389437761 - Uwagi:
- Indeks
- Temat:
- Marketing instytucji publicznych.
Marketing strategiczny.
Marketing terytorialny. - Książka