Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing Robin Hooda : wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit

Tytuł pełny:
Marketing Robin Hooda : wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit / Katya Andresen ; przeł. Konrad Pawłowski
Wariant tytułu:
Tyt. oryg.: Robin Hood marketing : stealing corporate savvy to sell just causes
Autorzy:
Andresen, Katya (1967- )
Współtwórcy:
Pawłowski, Konrad. Tł.
MT Biznes. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes
Rok wydania:
cop. 2007
Seria:
Horyzonty Biznesu
Zawartość serii:
Horyzonty Biznesu
Opis fizyczny:
244 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788388970832
Temat:
Marketing społeczny.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01763cam#a2200385#i#4500
001 0191801325468
003 KAT U, KAT 001
005 20220829211024.7
008 071022s2007####pl#a###g#f###|000#0#pol#c
020 %a 9788388970832
035 %a zz2007857247
035 %a (NUKAT)vtls000992114
040 %a SZCZ 004/HZ %c SZCZ 004/HZ %d SZCZ 004/DB %d WA 72/08AG %d GL 001/JK
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Andresen, Katya %d (1967- ).
245 1 0 %a Marketing Robin Hooda : %b wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit / %c Katya Andresen ; przeł. Konrad Pawłowski.
246 1 # %i Tyt. oryg.: %a Robin Hood marketing : %b stealing corporate savvy to sell just causes
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo MT Biznes, %c cop. 2007.
300 %a 244 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Horyzonty Biznesu
650 # %a Marketing społeczny.
700 1 # %a Pawłowski, Konrad. %e Tł.
710 2 # %a MT Biznes. %4 pbl
830 0 %a Horyzonty Biznesu
856 4 9 %u http://www.bc.us.edu.pl/publication/11775 %z Pełny tekst publikacji dostępny tylko z komputerów sieci bibliotek UŚ. %9 Link lokalny
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0191801325468 %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-88970-83-2
982 %a 339.138 %c ANDRESEN, K. %d MARKETING %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
ANDRESEN, K.
MARKETING
Nr inwentarza:
zBOND 45023
Wolny dostęp
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
ANDRESEN, K.
MARKETING
Nr inwentarza:
zBOND 45024
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
ANDRESEN, K.
MARKETING
Nr inwentarza:
BG 361698
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
ANDRESEN, K.
MARKETING
Nr inwentarza:
BG 466185
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
ANDRESEN, K.
MARKETING
Nr inwentarza:
G 187088
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz