- Tytuł pełny:
- Strategie zarządzania uwagą na współczesnym rynku / red. nauk. Maria Aluchna, Mikołaj Pindelski, Piotr Płoszajski
- Współtwórcy:
- Aluchna, Maria. Red.
Pindelski, Mikołaj. Red.
Płoszajski, Piotr Zbigniew (1946- ). Red. - Wydawca:
- Warszawa : Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza
- Rok wydania:
- 2008
- Opis fizyczny:
- 145 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788373783195
- Uwagi:
- Bibliogr. s. [116]-117
Projekt badawczy realizowany w Katedrze Teorii Zarządzania, Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w ramach grantu KBN nr 1 H02D 075 28 przez zespół pod kierownictwem prof. dr. hab. Piotra Płoszajskiego - Temat:
- Koncentracja uwagi - aspekt ekonomiczny.
Zarządzanie informacjami osobistymi. - Książka