- Tytuł pełny:
- Konsumenci wobec public relations - komunikacyjne uwarunkowania zachowań nabywczych / Jolanta Zrałek
- Autorzy:
- Zrałek, Jolanta
- Współtwórcy:
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane. Wydawca
- Wydawca:
- Katowice : Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego
- Rok wydania:
- 2007
- Seria:
- Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
- Opis fizyczny:
- 209 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788372468314
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 193-200
- Temat:
- Public relations - podręczniki akademickie.
Postawy konsumentów - badania - podręczniki akademickie. - Książka