- Tytuł pełny:
- Przedsiębiorstwo na rynku międzynarodowym : uwarunkowania strategii internacjonalizacji i globalizacji / Renata Oczkowska ; Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
- Autorzy:
- Oczkowska, Renata
- Współtwórcy:
- Oficyna Wydawnicza AFM. Wydawca
- Wydawca:
- Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM
- Rok wydania:
- 2007
- Opis fizyczny:
- 194 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788389823342
- Uwagi:
- Bibliogr. s. [181]-194
Monografia przeznaczona dla studentów studiów licencjackich i uzupełniających na kierunkach: zarządzanie, marketing międzynarodowy, handel zagraniczny, stosunki międzynarodowe, turystyka miedzynarodowa
Dostępne również w formie elektronicznej - Temat:
- Przedsiębiorstwa międzynarodowe - podręczniki akademickie.
Rynki eksportowe - badania - podręczniki akademickie.
Przedsiębiorstwa międzynarodowe - studium przypadku. - Książka