- Tytuł pełny:
- Marketing relacji : zakres implementacji koncepcji / [red. nauk. Ewa Zeman-Miszewska]
- Współtwórcy:
- Zeman-Miszewska, Ewa. Red.
Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane. Wydawca - Wydawca:
- Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego
- Rok wydania:
- 2006
- Seria:
- Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego "Studia Ekonomiczne" ; 42
- Zawartość serii:
- Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego 42
- Opis fizyczny:
- 119 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 8372468605
- Uwagi:
- Bibliogr. przy art
Streszcz. ang. przy art - Temat:
- Marketing relacyjny.
- Książka