Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing technologiczny i marketing terytorialny = (Technological and territorial marketing)

Tytuł pełny:
Marketing technologiczny i marketing terytorialny = (Technological and territorial marketing) / pod red. Tadeusza Markowskiego, Dariusza Trzmielaka, Jarosława Sosnowskiego
Wariant tytułu:
Technological and territorial marketing
Współtwórcy:
Markowski, Tadeusz (1949- ). Red.
Trzmielak, Dariusz Michał. Red.
Sosnowski, Jarosław (marketing). Red.
Wydawca:
Warszawa : Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN
Rok wydania:
2007
Seria:
Biuletyn / Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju, 0079-3493 ; z. 235
Zawartość serii:
Biuletyn - Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 0079-3493 z. 235
Opis fizyczny:
369 s. : il., err. ; 21 cm
ISBN:
9788389693716
Uwagi:
Bibliogr. przy pracach
Tekst częśc. ang. ; streszcz. ang. przy pracach
Temat:
Gospodarka regionalna - innowacje - Polska - 1990-.
Konkurencyjność (ekonomia) - Polska - 1990-.
Innowacje - komercjalizacja - Polska - 1990-.
Marketing - aspekt społeczny - Polska - 1990-.
Marketing terytorialny - Polska - 1990-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01930cam#a2200409#i#4500
001 0191901461425
003 KAT U, KAT 001
005 20220830204847.0
008 071121s2007####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788389693716
035 %a zz2007774740
035 %a (NUKAT)vtls001011550
040 %a SZCZ M/KB %c SZCZ M/KB %d WA 51/GSs
041 0 # %a pol %a eng %b eng
245 0 0 %a Marketing technologiczny i marketing terytorialny = %b (Technological and territorial marketing) / %c pod red. Tadeusza Markowskiego, Dariusza Trzmielaka, Jarosława Sosnowskiego.
246 3 1 %a Technological and territorial marketing
260 # %a Warszawa : %b Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN, %c 2007.
300 %a 369 s. : %b il., err. ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Biuletyn / Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju, %x 0079-3493 ; %v z. 235
504 %a Bibliogr. przy pracach.
546 %a Tekst częśc. ang. ; streszcz. ang. przy pracach.
650 # %a Gospodarka regionalna %x innowacje %z Polska %y 1990-.
650 # %a Konkurencyjność (ekonomia) %z Polska %y 1990-.
650 # %a Innowacje %x komercjalizacja %z Polska %y 1990-.
650 # %a Marketing %x aspekt społeczny %z Polska %y 1990-.
650 # %a Marketing terytorialny %z Polska %y 1990-.
700 1 # %a Markowski, Tadeusz %d (1949- ). %e Red.
700 1 # %a Trzmielak, Dariusz Michał. %e Red.
700 1 # %a Sosnowski, Jarosław %c (marketing). %e Red.
830 0 %a Biuletyn - Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju %x 0079-3493 %v z. 235
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0191901461425 %9 LinkOPAC
920 %a 9788389693716
982 %a 339.138 %c MARKETING %d MARKOWSKI, T. %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka Nauk o Ziemi
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
16694
Nr inwentarza:
BNZ 16694
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
MARKETING
MARKOWSKI, T.
Nr inwentarza:
G 193658
Wolny dostęp
Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
7214
Nr inwentarza:
zROND 7214
Dostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
MARKETING
MARKOWSKI, T.
Nr inwentarza:
G 193043
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz