Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice

Tytuł pełny:
Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice / George A. Ferguson, Yoshio Takane ; przełożył Michał Zagrodzki
Tytuły ujednolicone:
Statistical analysis in psychology and education (pol.)
Autorzy:
Ferguson, George Andrew (1914- )
Takane, Yoshio
Współtwórcy:
Zagrodzki, Michał. Tłumacz
Wydawnictwo Naukowe PWN. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
Wydanie:
Wydanie III - 2 dodruk
Rok wydania:
2007
Opis fizyczny:
607, [1] strona : ilustracje ; 24 cm
ISBN:
9788301140427
Uwagi:
Bibliografia na stronach 573-575. Indeks
Dla studentów psychologii i pedagogiki, a także socjologii i innych nauk społecznych
Temat:
Statystyka - podręczniki akademickie.
Pedagogika - metody statystyczne - podręczniki akademickie.
Psychologia - metody statystyczne - podręczniki akademickie.
Psychometria - podręczniki akademickie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02117cam#a2200433#i#4500
001 0191901696967
003 KAT U, KAT 001
005 20221005054420.5
008 070423s2007####pl#a###g#####|001#0#pol#c
020 %a 9788301140427
035 %a zz2007767794
035 %a (NUKAT)vtls000893391
040 %a WA 14/MB %b pol %e rda %c WA 14/MB %d POZN U/JŁs %d KR U/42AKs %d GL 001/FAN
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Ferguson, George Andrew %d (1914- ). %e Autor
240 1 0 %a Statistical analysis in psychology and education %l (pol.)
245 1 0 %a Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice / %c George A. Ferguson, Yoshio Takane ; przełożył Michał Zagrodzki.
250 %a Wydanie III - 2 dodruk.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2007.
300 %a 607, [1] strona : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliografia na stronach 573-575. Indeks.
521 8 %a Dla studentów psychologii i pedagogiki, a także socjologii i innych nauk społecznych.
650 # %a Statystyka %v podręczniki akademickie.
650 # %a Pedagogika %x metody statystyczne %v podręczniki akademickie.
650 # %a Psychologia %x metody statystyczne %v podręczniki akademickie.
650 # %a Psychometria %v podręczniki akademickie.
700 1 # %a Takane, Yoshio.
700 1 # %a Zagrodzki, Michał. %e Tłumacz
710 2 # %a Wydawnictwo Naukowe PWN. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0191901696967 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-01-14042-7
982 %a 311 %c FERGUSON, G. A %d ANALIZA %z Statystyka - teoria, metody

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
311
FERGUSON, G. A
ANALIZA
Nr inwentarza:
BG 378513
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
311
FERGUSON, G. A
ANALIZA
Nr inwentarza:
BG 378515
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
311
FERGUSON, G. A
ANALIZA
Nr inwentarza:
G 216515
Niedostępny
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
5003
Nr inwentarza:
zEKON 5003
Niedostępny
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
9892
Nr inwentarza:
zMARK 9892
Niedostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
311
FERGUSON, G. A
ANALIZA
Nr inwentarza:
BG 378514
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz