Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nabywcy finalni jako podmioty marketingowego oddziaływania

Tytuł pełny:
Nabywcy finalni jako podmioty marketingowego oddziaływania / Agnieszka Izabela Baruk
Autorzy:
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- )
Współtwórcy:
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora. Wydawca
Wydawca:
Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierowania - Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności "Dom Organizatora"
Rok wydania:
2008
Opis fizyczny:
233, [1] s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788372854117
Uwagi:
Bibliogr. s. 227-230
Temat:
Rynki docelowe.
Sprzedaż - zarządzanie.
Reklama.
Relacje z klientami.
Marketing - poradniki.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01673cam#a2200373#i#4500
001 0192001824784
003 KAT U, KAT 001
005 20220831211635.7
008 081208s2008####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788372854117
035 %a xx001249744
035 %a (NUKAT)vtls001249744
040 %a KR U/maj %c KR U/maj %d KR U/WS %d POZN U/HAs
100 1 %a Baruk, Agnieszka Izabela %d (1973- ).
245 1 0 %a Nabywcy finalni jako podmioty marketingowego oddziaływania / %c Agnieszka Izabela Baruk.
260 # %a Toruń : %b Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierowania - Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności "Dom Organizatora", %c 2008.
300 %a 233, [1] s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliogr. s. 227-230.
650 # %a Rynki docelowe.
650 # %a Sprzedaż %x zarządzanie.
650 # %a Reklama.
650 # %a Relacje z klientami.
650 # %a Marketing %v poradniki.
710 2 # %a Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. %b Dom Organizatora. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192001824784 %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7285-411-7
982 %a 339.1 %c BARUK, A. I. %d NABYWCY %z Handel i obrót towarowy. Ekonomika handlu. Rynek. Podaż. Popyt. Konkurencja

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.1
BARUK, A. I.
NABYWCY
Nr inwentarza:
BG 378756
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.1
BARUK, A. I.
NABYWCY
Nr inwentarza:
G 190639
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
9212
Nr inwentarza:
zMARK 9212
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.1
BARUK, A. I.
NABYWCY
Nr inwentarza:
G 190638
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz