- Tytuł pełny:
- Nowe zasady marketingu i PR : jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy / David Meerman Scott ; przeł. Marta Werbanowska
- Tytuły ujednolicone:
- New rules of marketing and PR (pol.)
- Autorzy:
- Scott, David Meerman (1961- )
- Współtwórcy:
- Werbanowska, Marta. Tł.
Wolters Kluwer Polska. Wydawca - Wydawca:
- Warszawa : Wolters Kluwer Polska : International Publishing Service. IPS Wydawnictwo
- Rok wydania:
- 2009
- Seria:
- Biznes
- Zawartość serii:
- Biznes - Wolters Kluwer Polska
- Opis fizyczny:
- 283 s. ; 25 cm
- ISBN:
- 9788376015668
- Uwagi:
- Indeks
- Temat:
- Marketing - 1990-.
Blogi.
Marketing w Internecie.
Public relations. - Książka