Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowe zasady marketingu i PR : jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy

Tytuł pełny:
Nowe zasady marketingu i PR : jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy / David Meerman Scott ; przeł. Marta Werbanowska
Tytuły ujednolicone:
New rules of marketing and PR (pol.)
Autorzy:
Scott, David Meerman (1961- )
Współtwórcy:
Werbanowska, Marta. Tł.
Wolters Kluwer Polska. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Wolters Kluwer Polska : International Publishing Service. IPS Wydawnictwo
Rok wydania:
2009
Seria:
Biznes
Zawartość serii:
Biznes - Wolters Kluwer Polska
Opis fizyczny:
283 s. ; 25 cm
ISBN:
9788376015668
Uwagi:
Indeks
Temat:
Marketing - 1990-.
Blogi.
Marketing w Internecie.
Public relations.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01980cam#a2200445#i#4500
001 0192002181457
003 KAT U, KAT 001
005 20220831215311.3
008 090827s2009####pl###########|001#0#pol#c
020 %a 9788376015668
035 %a xx001404878
035 %a (NUKAT)vtls001404878
040 %a WR U/al %c WR U/al %d WR U/bk %d WA U/DNs %d KR U/KNs
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Scott, David Meerman %d (1961- ).
240 1 0 %a New rules of marketing and PR %l (pol.)
245 1 0 %a Nowe zasady marketingu i PR : %b jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy / %c David Meerman Scott ; przeł. Marta Werbanowska.
260 # %a Warszawa : %b Wolters Kluwer Polska : %b International Publishing Service. IPS Wydawnictwo, %c 2009.
300 %a 283 s. ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Biznes
504 %a Indeks.
650 # %a Marketing %y 1990-.
650 # %a Blogi.
650 # %a Marketing w Internecie.
650 # %a Public relations.
700 1 # %a Werbanowska, Marta. %e Tł.
710 2 # %a Wolters Kluwer Polska. %4 pbl
830 0 %a Biznes - Wolters Kluwer Polska
856 4 8 %3 Okładka %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx001404878.jpg
856 4 1 %3 Spis treści %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx001404878.pdf
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192002181457 %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7601-566-8
982 %a 339.138 %c SCOTT, D. M. %d NOWE ZASADY %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
SCOTT, D. M.
NOWE ZASADY
Nr inwentarza:
zBOND 47835
Wolny dostęp
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
SCOTT, D. M.
NOWE ZASADY
Nr inwentarza:
zBOND 47836
Niedostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
SCOTT, D. M.
NOWE ZASADY
Nr inwentarza:
BG 380514
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
SCOTT, D. M.
NOWE ZASADY
Nr inwentarza:
G 191745
Niedostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
SCOTT, D. M.
NOWE ZASADY
Nr inwentarza:
G 222199
Wolny dostęp
Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Czytelnia
Sygnatura:
8710
Nr inwentarza:
zROND 8710
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
9708
Nr inwentarza:
zMARK 9708
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
SCOTT, D. M.
NOWE ZASADY
Nr inwentarza:
G 191055
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz