- Tytuł pełny:
- Marketing globalny i jego strategie : uwarunkowania, podstawowe opcje, instrumenty : praca zbiorowa / pod red. Leszka Żabińskiego
- Współtwórcy:
- Żabiński, Leszek. Red.
Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane. Wydawca - Wydawca:
- Katowice : Wydaw. AE
- Rok wydania:
- 2002
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
- Opis fizyczny:
- 262 s. : wykr. ; 25 cm
- ISBN:
- 8372462569
- Uwagi:
- Bibliogr. przy rozdz
Streszcz. ang - Temat:
- Rynki eksportowe - zarządzanie.
Globalizacja.
Marketing. - Książka